علاقه‌مندان به خرید این لیست را فراموش نکنند! ۱۶ مورد از مراکز خرید قشم
نوشته شده توسط : hsi

 


آشنایی با مراکز خرید قشم

جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران و خلیج فارس بوده که در تنگه هرمز واقع شده است. مساحت این جزیره در حدود ۱۴۹۱ کیلومتر مربع بوده و نزدیک‌ترین بندر به آن بندرعباس است. شهرستان قشم از ۳ شهر قشم، سوزا و درگهان تشکیل شده که هر کدام دارای بازارهای قدیمی و مراکز خرید متنوع هستند.

بسیاری افراد، قشم را به بازارها و مراکز خرید آن می‌شناسند و علاوه بر رستوران‌ها و جاهای دیدنی قشم از این مراکز هم دیدن می‌کنند. برای آشنایی با قدیمی‌ترین و جدیدترین مراکز خرید قشم ، همچنین ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین اجناس آن همراه ما باشید.

مراکز خرید قشم
 

۱- بازار قدیم قشم

یکی از بازارهای سنتی قشم که در سال ۱۲۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد، بازار قدیم قشم بوده که اکثر بومیان خرید خود را از این بازار انجام می‌دهند. قدیمی‌ترین بازار قشم از دالان‌های متعدد و راهروهای باریکی برخوردار بوده و سقف آن ترکیبی از روباز و سرپوشیده است.

بازار قدیم قشم از اجناس متعدد و متنوعی برخوردار است، بنابراین برای خرید، انتخاب خوبی به شمار می‌رود. در صورتی که تمایل دارید با آداب و رسوم و فرهنگ اهالی قشم آشنا شوید، حتما از این بازار سنتی دیدن کنید.

لباس‌های محلی، پارچه، وسایل خیاطی، فرش، طلا، صندل‌های جنوبی، لوازم خانگی، بلورجات، پوشاک، ملحفه و پتو، زیورآلات دریایی، محصولات سنتی، کیف و کفش و اقلام خوراکی برای سوغات تنها برخی از اجناس موجود در این بازار هستند.

قدم زدن در این بازارها بسیار لذت‌بخش بوده و حس نوستالژیکی به شما دست می‌دهد که شاید در هیچ یک از بازارهای دیگر قشم تجربه نکنید. بهتر است بدانید که قیمت اجناس این بازار سنتی بسیار ارزان بوده و از کیفیت خوبی برخوردارند، بنابراین این اطمینان را به شما می‌دهیم که دست خالی از آن خارج نمی‌شوید.

آدرس بازار قدیم قشم: میدان امام خمینی، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی
ساعت کار بازار قدیم قشم: ۸:۳۰ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۲
شماره تلفن بازار قدیم قشم: ۳۵۲۲۵۷۶۸-۰۷۶

مراکز خرید قشم
 
رزرو انواع ویلا و اقاماتگاه در قشم
 

۲- بازار ستاره

اگر تمایل دارید از بازار و مراکز تفریحی به طور همزمان بهره‌مند شوید، حتما بازار بزرگ ستاره قشم بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. این بازار بین‌المللی به دلیل داشتن اجناسی با قیمت مناسب و کیفیت بالا از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و بسیار مشهور است.

مساحت بازار ستاره در حدود ۳۰۰۰ متر مربع است که از ۳ طبقه تشکیل شده و دارای ۶۴۱ واحد تجاری است که هر کدام اجناس متنوعی در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهند.

این بازار از سال ۱۳۷۶ شروع به کار کرده است، علاوه بر غرفه‌های تجاری از کافی‌شاپ و رستوران هم برخوردار است که می‌توانید پس از خرید برای صرف غذا به این قسمت‌ها مراجعه کنید. سالن بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری و موزه حیوانات تاکسیدرمی هم از مراکز تفریحی این بازار بزرگ به شمار می‌روند که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. اگر در هتل مارینا ۲ قشم اقامت دارید هم تنها ۳ دقیقه پیاده تا این مرکز خرید فاصله دارید.

همانطور که گفته شد؛ مرکز خرید ستاره در واحدهای تجاری مختلف خود از اجناس متنوعی برخوردار است، اما عطر، ادکلن و لوازم خانگی و برقی در این بازار از تنوع خاصی برخوردارند. نمایندگی‌هایی همانند سامسونگ، الجی، سونی، جی وی سی، فیلیپس و تفال در رده لوازم برقی و نیوا، کلیون و آرکانسیل در شاخه لوازم آرایشی و بهداشتی در این بازار قرار دارند، بنابراین در این دو رده شغلی هر چه را که می‌خواهید می‌توانید پیدا کنید. در حالت کلی، انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم کامپیوتر و لوازم خانگی در این بازار به فروش می‌رسند.

یکی از مزیت‌های بازار بین‌المللی ستاره نسبت به سایر بازارها و مراکز خرید، وجود سه دستگاه خودپرداز بانک ملی، صادرات و سپه در قسمت درب ورودی آن بوده که برای رفاه حال مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است، همچنین وجود ۵ درب خروجی در این بازار موجب شده است که افراد با توجه به مقصد بعدی خود یکی از آن‌ها را برای خروج انتخاب کنند، زیرا هر درب به یک خیابان در قشم منتهی می‌شود.

آدرس بازار ستاره: بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها
ساعت کار بازار ستاره: ۹:۳۰ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۳:۳۰
شماره تلفن بازار ستاره: ۳۵۲۴۲۱۱۲-۰۷۶

مراکز خرید قشم
 

۳- مجتمع تجاری سیتی سنتر

یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید قشم که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، مجتمع تجاری – تفریحی سیتی سنتر نام دارد. این مجتمع در حقیقت از دو مرکز خرید به نام‌های سیتی سنتر ۱ و سیتی سنتر ۲ تشکیل شده که کاملا روبروی هم قرار گرفته و توسط یک پل هوایی در دو طرف خیابان به هم متصل می‌شوند. سیتی سنتر ۲ تقریبا دو سال پس از سیتی سنتر ۱ تاسیس شده و بسیار شیک‌تر و مدرن‌تر از آن است.

مساحت بزرگ‌ترین مجتمع تجاری – تفریحی جنوب کشور در حدود ۱۲۵۰۰۰ متر مربع بوده و زیر بنای فاز دوم آن ۳۴۰۰ مترمربع است. اجناس موجود در این مجتمع که بیش از ۲۰۰۰ واحد تجاری دارد، بسیار باکیفیت بوده و به همان نسبت از قیمت بالایی هم برخوردار هستند. تنوع محصولات در این مراکز خرید بسیار زیاد است، بنابراین هر چه که بخواهید در این مجتمع پیدا خواهید کرد. سیتی سنتر از انواع مختلفی محصولات همانند پوشاک، وسایل نوزاد، کیف و کفش، اسباب بازی، موبایل، مبلمان، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و بدلیجات، لوازم خانگی، دوربین عکاسی، لوازم الکتریکی، ساعت، شکلات، قهوه و بسیاری از اجناس دیگر برخوردار است، بنابراین می‌توانید تمام خرید و سوغات خود را از این مجتمع خریداری کنید. در صورتی که به دنبال برند خاصی هستید، حتما در سفر خود به جزیره زیبای قشم از این مرکز خرید دیدن کنید.

جالب است بدانید که در طبقه سوم این مجتمع تجاری، شهربازی، بازی‌های رایانه‌ای، بولینگ، سالن بیلیارد، سینما چهار بعدی، کافی شاپ و رستوران واقع شده که برای رفاه حال مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشید که بازار بزرگ ستاره، سینما دریا و پارک زیتون هم در نزدیکی این مرکز خرید قرار گرفته‌اند.

آدرس مرکز خرید سیتی سنتر: خیابان ولیعصر، نبش خیابان دریا
ساعت کار مرکز خرید سیتی سنتر: ۱۰ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۴
شماره تلفن مرکز خرید سیتی سنتر: ۳۵۲۴۶۱۱۴-۰۷۶




:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: